Strul med betalning och biljett

Som flera av er märkt händer det att ni beställer biljetter, genomför en betalning och sedan börjar det bara snurra en liten cirkel och händer inget mer. Hittills verkar det vara så att pengarna dragits från köparens konto och biljetterna finns registrerade hos oss. Om detta händer dig - skicka ett meddelande i kontaktformuläret på denna sida så kontrollerar vi biljetterna. Dessutom får vi då underlag för felsökning.

Årsmöte Föreningen Skövde Filmfestival

17 feb 2021

Föreningen Skövde Filmfestival kallar alla medlemmar till årsmöte söndagen den 21 mars 17.30. På grund av rådande situation med coronavirus kommer vi att genomföra årsmötet helt och hållet på distans.

Vi kommer att använda den digitala plattformen Zoom för att skapa ett videomöte. Du som anmäler dig till årsmötet via nedanstående länk kommer att få ett mejl med instruktioner för hur du ansluter dig.

Anmäl dig senast 12.00 söndagen den 21 mars.

Handlingar till årsmötet