Biljetter och Covidanpassningar

Nu är biljetterna släppta för våra visningar från den 26 januari till den 13 februari. Vi följer Folkhälsomyndighetens restriktioner i samråd med Skövde Kulturhus. Platserna är numrerade och när du köper biljetter kommer med automatik två platser till höger och till vänster samt platserna framför och bakom dina platser att blockeras. Det innebär att vi kommer att kunna sälja runt 50 platser/visning. Du som är över 18 år måste visa upp vaccinationspass och kunna legitimera dig.

Årsmöte Föreningen Skövde Filmfestival

17 feb 2021

Föreningen Skövde Filmfestival kallar alla medlemmar till årsmöte söndagen den 21 mars 17.30. På grund av rådande situation med coronavirus kommer vi att genomföra årsmötet helt och hållet på distans.

Vi kommer att använda den digitala plattformen Zoom för att skapa ett videomöte. Du som anmäler dig till årsmötet via nedanstående länk kommer att få ett mejl med instruktioner för hur du ansluter dig.

Anmäl dig senast 12.00 söndagen den 21 mars.

Handlingar till årsmötet